.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبليغات انتخاباتي رعيت با انتقاد از رئيس جمهور كليد خورد!
بعد از چهارده روز از مصيبت وگرفتاري مردم مازندران، روز جمعه مسافرت دوساعته‌اي براي بهبود وضعيت گاز رساني استان‌هاي شمالي كشور به شهرستان ساري داشته‌ايد، كمال تشكر را دارم، ولي اگر در جمع مردم گرفتار و مصيبت‌زده مازندران به خصوص شهرهاي قائم شهر ...
تبليغات انتخاباتي رعيت با انتقاد از رئيس جمهور كليد خورد!

نماينده مردم سوادكوه گفت: چرا طرح ذخيره سازي گاز، طبيعي در مخازن زيرزميني به نتيجه نرسيده و به سرنوشت بسياري از طرح‌هاي عمراني ديگر دچار شده است.

به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس ولي‌الله رعيت، نماينده مردم سوادكوه، قائم‌شهر و جويبار سومين ناطق جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي در سخنان خود خطاب به رئيس جمهور گفت: اينكه بعد از چهارده روز از مصيبت وگرفتاري مردم مازندران، روز جمعه مسافرت دوساعته‌اي براي بهبود وضعيت گاز رساني استان‌هاي شمالي كشور به شهرستان ساري داشته‌ايد، كمال تشكر را دارم، ولي اگر در جمع مردم گرفتار و مصيبت‌زده مازندران به خصوص شهرهاي قائم شهر و ساري شركت مي‌فرموديد و ذره‌اي از مصايب ومشكلات مردم را از نزديك و از زبان آنان مي‌شنيدند بسيار نيكو، پسنديده و التيام‌بخش مي‌بود.

وي در ادامه افزود: نمي‌دانم آيا جنابعالي مطلع هستيد مردم حوزه انتخابيه‌ام بدون دارا بودن كمترين وسايل گرمايشي در بدترين و سخت‌ترين شرايط زندگي، چگونه امورات خود را سپري نموده‌اند؟
رعيت در مورد مشكلات مردم به دليل نارسايي در سوخت رساني خاطرنشان كرد: تعدادي از مردم بر اثر گاز گرفتگي با زغال جانشان را از دست داده‌اند بخاري برقي ساده 10 ‌هزار توماني را پنجاه هزار تومان، نفت سفيد و گاز مايع را به چندين برابر قيمت، نان يك‌صد توماني را به يك‌هزار تومان خريداري مي‌كنند و ساعت‌ها جهت تأمين ديگر مايحتاج ضروري خود؛ در هواي سرد در صف‌هاي طولاني ايستاده‌اند و بعد روانه درمانگاه و بيمارستان گرديدند و كسي از مقامات اجرايي كشور و استان نيز پاسخگو نيستند.

نايب رئيس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در مورد روند قطع واردات گاز از تركمنستان گفت: دولت تركمنستان قبل از قطع صدور گاز به ايران ،‌خواهان افزايش تعرفه گاز، به دليل افزايش قيمت جهاني انرژي گرديد كه به دليل بي‌برنامگي و جدي نگرفتن موضوع از سوي وزارت نفت، ‌اخطار به قطع آ نمود كه عليرغم اطلاع مقامات وزارت نفت از تاريخ دقيق قطع آن، هيچ اقدام تأميني و اطلاع رساني جهت جلوگيري از بروز خسارت احتمالي به مردم به عمل نياورده‌اند.

وي همچنين با ابزار تأسف از برخورد وزير نفت با مشكل قطع جريان گاز گفت: وزير نفت به جاي عذرخواهي از مردم و پاسخگويي صريح و شفاف و صرفاً بازي با الفاظ و كلمات اعلام داشت كه گاز قطع نشده فقط به دليل سرماي شديد هوا فشار گاز افت داشته است.

نماينده مردم قائم شهر و جويبار در مورد طرح اجرا نشدن طرح ذخيره سازي گاز طبيعي در مخازن زير زميني نيز خاطرنشان كرد: در سال‌هاي پيشين، طرح ذخيره سازي گاز، طبيعي در مخازن زيرزميني مطرح، مطالعات آن در چند شهر كشور از جمله قم، ورامين، و سبزوار ،‌انجام شد و وزارت نفت نيز مكلف گرديد در فصول گرم و معتدل حجم زيادي از گاز طبيعي را در اين مخازن تزريق و در زمستان از آن برداشت نمايد.

متأسفانه با گذشت بيش از 12 سال از اتمام مطالعات آن اين طرح‌ها به نتيجه نرسيده و به سرنوشت بسياري از طرح‌هاي عمراني ديگر دچار گرديد. وي با انتقاد از صادرات گاز به پاكستان نيز يادآور شد؛ آقاي رئيس جمهور مابه‌ازاي سياسي صادرات گاز ارزان به پاكستان چيست؟ چرا بايد هزينه برقراري صلح بين پاكستان و هند را دولت ايران با فروش گاز ارزان تأمين و پرداخت نمايد؟ ضمن آنكه هند از اجراي اين پروژه كنار كشيده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تقوي 23 دي 1386
مديرمحترم سايت آياواقعاگفتن حرق حق تبليغ انتخاباتي است .كمي انصاف داشته باشيد.مگرخودتان مشكل گازنداشته ايد.مسلمانه .چراكه امثال شماباوصل بودن به جاهاي مختلف حتمامشكل نداشته ايد.جناب رعيت نماينده سوادكوه هستندالحق انساني شجاع همچون ايشان رابايدستود.زدن حرف حق كه ايرادي ندارد.مگرايمه بزرگوارمامعصوم نبودندامادرمقابل انتقادهميشه باسعه صدرپاسخگوبودند.لذازدن تيترهاي غيرواقعي شرعاوعقلاصحيح نمي باشد.
جعفر قربانپور 24 دي 1386
با احترام به همه کاندیداهای محترم مجلس هشتم شهرستان ساری
مشارکت در فعالیتهای انتخاباتی بعنوان ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم شریف زمینه ای برای عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان است . انشاءا... خداوند به همه کاندیداها که در این کار خیر پیشقدم شده اند توفیق عنایت فرماید . دلایل شخصی را نمی توان به همه کاندیداها و کل جریان انتخابات نسبت داد زیرا انتخابات بزرگترین زمینه حضور و همکاری مردم با نظام مقدس اسلامی ایران است . البته مردم شریف همیشه نسبت به کاندیداهای با صداقت و مردمی علاقه مند بوده اند . امیدوارم با همدلی و اتحاد برای سربلندی میهن عزیز اسلامی و خدمت صادقانه به مردم شریف و شهیدپرور انتخابات پرشوری برگزار نماییم . " خدا خیرتان دهد - با تشکر - جعفر قربانپور کاندیدای فرهنگی مستقل مجلس هشتم شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم
adc 24 دي 1386
به آقای رعیت بگویید : صحت خواب
نا شناس 24 دي 1386
خدا به حق این ماه عزیز از کسانی که به اسم خدمت کردن به مردم وارد مجلس می شوند ولی کاری برای بهبود وضعیت مردم انجام نمی دهند نگذرد
نا شناس 24 دي 1386
جناب اقاي رعيت شما كه از قطع گاز مطلع بوده ايد چه اقداماتي انجام داده ايد چند بار با مسئولين استان و كشور در رابطه با حل اين معظل جلسه گذاشتيد مگر شما وكيل مردم نيستيد براستي وظيفه شما چيست؟ نطق پيش از دستور در اين زمان مثل نوشدارو بعد از مرگ سهراب است.راي آوردن به چه قيمتي؟
نا شناس 24 دي 1386
جناب اقاي رعيت شما كه از قطع گاز مطلع بوده ايد چه اقداماتي انجام داده ايد چند بار با مسئولين استان و كشور در رابطه با حل اين معظل جلسه گذاشتيد مگر شما وكيل مردم نيستيد براستي وظيفه شما چيست؟ نطق پيش از دستور در اين زمان مثل نوشدارو بعد از مرگ سهراب است.راي آوردن به چه قيمتي؟
عبدي 24 دي 1386
با سلام
دو نكته در مورد خبر بالا قابل بيان است:
1- تيتر خبر بسيار كينه توزانه انتخاب شده و بيشتر نشان از عصبانيت از انتقادات وارده است. اگر غيرسياسي و حقيقت طلبانه به موضوعات نگاه شود بهتر است.
2- آقاي رعيت با هر نيتي سخنراني كرده باشند در صحت گفته هاي ايشان هيچ شكي نيست. هر انسان باوجدان و منصفي با كنكاش در حوادث چند روز اخير مازندران به كوتاهي مجموعه دولت بخصوص وزارت عريض و طويل نفت در بحران اخير پي مي برد. درسته هوا بي اجازه ما زيادي سرد شده و درسته كه تركمنستان نامردي كرده اما وجدانا بايد قبول كرد كه عده اي واقعا كوتاهي كرده اند. حقيقت را كه نبايد فداي بازيهاي سياسي كرد.
از مولايمان علي (ع) بايد رسم دولتمردي و جوانمردي را ياد بگيريم.
پاک نیا 25 دي 1386
به نظر من اینکه از بین 12نماینده استان مازندران که هر کدام کلی ادعا رو با خود به یدک می کشند جسارت رعیت درخور تحسین است زیرا در این مدت و حتی پس از اندکی آرامش هنوز از آقایان نماینده خبری نیست در حالی که همین تعداد با یکی دو نفر بیشتر میتوانستند عدم کفایت سیاسی رییس جهمور و هر مقام مسئول دیگری را به صحن مجلس بکشانند حالا چه کردند از ترس صدای هیچ کس در نیامد از چه ترسیدند... تیتر شما خیلی بی انصافیه اگر چه رعیت تازه از خواب بیدار شد ولی بازم حرفی زد که توی این 17روز از کل نماینده های مجلس هیچ کس جرات حرف زدنش رو نداشت ....برای همین مهمه نه اینکه تبلیغ کنه...شما برید از بقیه نماینده ها بپرسید شما دارید با عنوان نمایندگی چه می کنید به نظر من هیچ کدام از نمایندگان فعلی به دلیل اهمال در رسیدگی به بزرگترین مشکلات حوزه انتخابیه خود صلاحیت نمایندگی رو ندارن...در ثانی دوستان عزیز چرا چشمان خود را بسته اید مگه توی این مدت چه کار برای مردم کردید اگر کاری انجام داده اید صف های طویل برای نان-کپسول-حمام عمومی قیمت های تا 3برابر وسایل ضروری برای چه بود چرا خود آقایان در ساری نان را به قیمت 2برابر برای مردم قائم شهر فاکتور کرده اند در زمانی که مردم قائم شهر نان خالی برای خوردن نداشتند و در استان داشت مدیریت بحران صورت می گرفت .... حرفم تایید حرف رعیت نیست ولی اگه حرفی از فقدان مدیریت و تدبیر در مورد مسئولی بزنی یا وابسته ات می کنند به جناخ مخالف و انگ تخریب می زنند یا منافق می شوی و ضد انقلاب ... آقایان خود را به خواب نزنید تدبیر شما رییس جمهور را به اینجا نکشید بلکه فریاد مردم سرما زده و گرسنه قائم شهر به گوش ایشان رسید...کسانی که همراه معاون وزیر کشور به قائم شهر اومده بودند دیدند که شما چه کردید .... اگه مسئولانش کاری انجام داده بودند چرا از درب پشتی فرمانداری قائم شهر بیرون رفتند و حتی دقیقه ای با مردم مظلوم و نجیب قائم شهر صحبت نکردند... پس خودتان هم می دانید چه کرده اید
علی مرزبان 25 دي 1386
با عرض سلام وادب وارزوی پیروزی و شادکامی برای مازنیهای عزیز

مدیران محترم سایت " اولا انتخاب تیتر علاوه بر عدم رعایت اخلاق حرفه ای در حوزه خبر رسانی نشان از جهت گیریهای کور جناحی دارد که بعنوان یکی از اعضا جامعه مازنی مقیم مرکز و بینده سایت شما از این بابت متاسفم .

ثانیا" در صورتیکه بنا بر ارزیابی اظهارات جناب اقای رعیت نماینده محترم مجلس

باشد کدامیک از موضوعات مطروحه که غالبا بر فقدان برنامه ریزی و مدیریت در خیلی از مسائلی که مستقیما بر زندگی مردم رشید و فهیم مازندران و کشور

دلالت داشت مورد نقد شما یا دوستانی که در انتها خبر اظهار نظر نمودند می باشد منطق حکم میکند که مسائل و اظهارات با انصاف و با تکنیک های علمی مورد داوری و ارزیابی قرار گیرد نه با شانتاژ و بی ادبی .
بنده بعنوان یک مازنی از اظهارات منطقی و مستدل جناب اقای رعیت کمال تشکر و ادب دارم و معتقدم دولت نهم در تمام امور مملکتی با بکارگیری مدیران کم تجربه و بعضا کم سواد در به مخاطره انداختن منافع ملی مان میباشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.